منوعات

بالفيديو|| فنانة مصرية شهيرة توثق لحظة تعرضها للتحرش في الشارع وتنشرها بحسابها على “إنستغرام” معلقةً “حتتفضح أنا عايزة حقي يرجعلي”

وثقت الفنانة المصرية، كارولين عزمي، لحظة تعرضها للتحرش اللفظي في الشارع أثناء قيادتها السيارة، موضحةً تفاصيل الواقعة، كما طالبت بأخذ حقها من الجاني.

فنانة مصرية توثق لحظة تعرضها للتحرش في الشارع

قامت الفنانة المصرية، كارولين عزمي، بنشر مقطع مصور لواقعة تحرش لفظي تعرضت لها في الشارع أثناء قيادتها السيارة عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستغرام”، وكتبت: “مساء الخير، أنا اللي يعرفني أو متابعني عارف إني شخص ملوش في المشاكل ولا عمري شاركت مشكلة تخصني سوشيال ميديا، باختصار النهاردة كنت في عربيتي وجنبي عربية فيها واحد كسر عليا”.

وأضافت: “كل اللي عملته إني بصتله وبصيت قدامي فلقيته بيكرر نفس الحركة تاني باستظراف، روحت طلعت الموبايل وعملت نفسي بصور عشان أخوفه وأخليه يبطل يضايقني، اتفاجئت وهو بيقولي بتصوريني يا بنت الـ*، ساعتها اتخضيت وبدأت أصور بجد، وأنتوا هتشوفوا في الفيديو الحركات اللي بأيده والشتايم”.

 

واستكملت: “وبدأ يقولي تعالي ورايا، والحقيقة إني مش عارفه أروح وراه فين، أو كان عايز يعمل إيه، ولإني اتوترت، وخوفت ساعتها مقدرتش أصور 1%من اللى عمله الشخص ده”.

فنانة مصرية شهيرة توثق لحظة تعرضها للتحرش في الشارع وتنشرها بحسابها على "إنستغرام" معلقةً "حتتفضح أنا عايزة حقي يرجعلي"
فنانة مصرية شهيرة توثق لحظة تعرضها للتحرش في الشارع وتنشرها بحسابها على “إنستغرام”

واختتمت كارولين منشورها مطالبةً باسترداد حقها ومحاسبة الجاني: “أنا اتشمت واتهنت واتشمت بأهلي بأقذر الشتايم النهاردة من حد معرفوش ولا عملتله حاجة ولا فتحت بوقي لمجرد إنه شخص مريض، أكيد الشخص دا أذى بنات كتير لإنه تقريبا متعود على الحركات دي، ومتعود يخوفهم، ومش همه حتى إنه يتصور، ويتفضح، أنا عايزة حقي يرجعلي”.

من هي الفنانة كارولين عزمي

واسمها الثلاثي، كارولين كمال عزمي، مواليد 17 أبريل/نيسان 1996، بمحافظة الجيزة، وهي ممثلة مصرية، درست بقسم التمثيل والإخراج في المعهد العالي للفنون المسرحية، وشاركت في العديد من الأعمال المسرحية منها (الحب في قلب هضبة الهرم، أمباليه، بوجي وضمضم)، وكانت انطلاقتها الحقيقية من خلال مسلسل الأب الروحي (ج1) 2017، بدور سلمى العطار، وأيضاً بفيلم الديزل 2018.

فنانة مصرية شهيرة توثق لحظة تعرضها للتحرش في الشارع وتنشرها بحسابها على "إنستغرام" معلقةً "حتتفضح أنا عايزة حقي يرجعلي"
فنانة مصرية شهيرة توثق لحظة تعرضها للتحرش في الشارع (كارولين عزمي وخطيبها السابق)


تابع المزيد

بالفيديو|| انهيار أرضي مروع في ماليزيا “ابتلع عشرات السيارات”.. ووفاة عاملة منزلية حاولت النجاة من حريق برمي نفسها من شرفةٍ عالية

فيلٌ غاضب يهاجم شاباً سعودياً وينهي حياته دهساً أمام أنظار 3 من أصدقائه خلال رحلة سفاري في أوغندا

رؤية الأنابيب في المنام واختلاف أحوالها واستعمالاتها ودلالة ذلك عند المعبرين

الوسوم

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى