منوعات

الإعلامي المصري الراحل وائل الإبراشي.. عاملة نظافة منزلية تكشف عن وجود مفاجأة غير متوقعة في غرفة نومه

كشفت عاملة نظافة منزلية عن وجود أشياء غير متوقعة في غرفة نوم الإعلامي المصري الراحل وائل الإبراشي وكانت بمثابة مفاجأة لأهله وللأطباء الذين كانوا مستلمين حالته.

الإعلامي المصري الراحل وائل الإبراشي ومفاجأة في غرفة نومه

قالت العاملة إنّها عثرت في منزل الإعلامي الراحل وائل الإبراشي إلهام عبد ربه، خلال فترة إصابته بفيروس كورونا، إنها فوجئت بوجود كمية هائلة من أعقاب السجائر داخل غرفة نومه،بحسب مانشره موقع “القاهرة 24”.

وأكدت خلال التحقيقات أنها عثرت على مجموعة من خراطيم المحاليل، مقيدة في إحدى زوايا السرير الخاص فيه.

وأضافت بحسب القاقهرة 24 قائلة:

“أنا كنت شغالة تبع شركة اسمها تاتكس، بنطـلع أوردرات لعمال النظافة، وفي شهر 1 سنة 2021، مش فاكره يوم كام، جالي أوردر أروح بيت مدام سـحر، زوجة أستاذ وائل الإبراشـي، أنا ووصال زميلتي في الشغل عشان ننضف البيت، ودخلنا البيت أنا ووصـال ومدام سحر وبهـاء السواق، لقـينا كمية كبيرة من طفايات السجاير، مليانة أعقاب سجاير مطفية فيـها، وكمان في الكـوبايات، في الجـزء اللي فوق واللي تحت كمان، ولقينا بواقي أكل كتير في المطبخ، في أكيـاس وأطباق، في الجـزء اللي تحـت من الفيلا، ولقينا خراطيم من اللي بيتعلق فيها محاليل، وكان متعـلق فيها كيس محـلول فيه الربع، وكانـت الخراطيم مربـوطة بجوانتي في السرير، وكمان كان فيه أدوية كتـير، وكرتونة فيها مـحاليل، وكرتونة سـرنجات، وكان فيه جهازين شكلهم غريب، في الجزء اللي فوق، وساعـتها نضفنا كل الحاجـات دي، ورميناها في القمامة، ما عدا الجهازين، شيلناهم على جنب”.

الإعلامي المصري الراحل وائل الإبراشي ومفاجأة في غرفة نومه
الإعلامي المصري الراحل وائل الإبراشـي ومفاجأة في غرفة نومه

كما وتابعت حديها بالقول: “غرفة الأستاذ وائل كانـت أكثر غرفة مبهدلة، كان فيها أدوية كتـير، ومرتبة على الأرض، وبطاطين، وكان فيه محلول متعلق على السـرير بتاعه بخـراطيم، مربوطة بجوانتـي، وكان فيه طفايات قليلة، وكوبايات شاي وقهوة كتير متطفي فيها سـجاير بكميات كبيرة، وكـان فيه علبة أكـياس محاليل، وكرتونة سرنجات، وكان فيه سرنجات مفتوحة مستعملة، وكان فيه جهازين شـكلهم غريب”.

كما وأنهت حديثها قائلة: “لقيناهم وشيلـناهم على جنب، وبقية الأرض كانت متبهدلة البهـدلة العادية؛ عشان بقالها كتير ما اتنضَّفِتْش، وتقـريبا ما كانوش بيستخدموها، واحنا لمينا الحاجة ورميـنا المحاليل والسرنجات المستعملة، وفضِّينا الكـوبَّايات والطفايات اللي كانوا متطفيين فيها سجاير، ونـضَّفنا الأوضة، وحطينا الجهازين على جنب، وما أعرفـش الحاجة اللي ما اترمـتش فين”.

الإعلامي المصري الراحل وائل الإبراشي ومفاجأة في غرفة نومه
الإعلامي المصري الراحل وائل الإبراشي ومفاجأة في غرفة نومه


تابع المزيد:

))بالفيديو|| موقف محرج أثناء تشييع جثمان الإعلامي الراحل وائل الإبراشي في مصر ومبروك عطية يعلّق

)) شاهد|| بعد أيّام من الصمت.. طبيب مصري يثير اتهامات خطيرة حول وفاة #وائل_الإبراشي ويكشف تفاصيل الجريمة التي حدثت و”الدواء السري”

)) في ظروف غامضة.. ملكة جمال أمريكا ترمي نفسها من الطابق الـ 29 وهذه كلماتها الأخيرة

)) بالفيديو|| “ملكة جمال روسيا للسيدات المتزوجات” لعام 2022 .. واللقب من نصيب حسناء موسكو

))طبيبة أردنية تلقي بنفسها من الطابق التاسع في عاصمة بلادها تاركة خلفها رسالة


 

1000 دولار كاش بانتظارك 💲📢 لا تفوت فرصة التسجيل ومشاركة المسابقة مع أصدقائك يزيد فرصك بالربح💸📱

رابط المسابقة

الوسوم

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى